söndag 7 juni 2009

Jävla Ahlgrens

Tre påsar Ahlgrens för 30 kr.
Borde vara förbjudet med sån marknadsföring.

Jag behöver verkligen inte mer än en påse. Verkligen inte.

Och inte fan tänker jag köpa en till fullt pris när priset per påse om jag köper tre blir hälften! Då skulle jag känna mig lurad.

Jag får vänta med att äta bilar till kampanjen är över.



(Jag köpte tre påsar.
De är nu slut, eftersom de måste vara slut innan helgen är slut.
Kan inte ha bilar ligga och drälla i skåpet på en måndag.
Och min mage hänger över byxornas resårkant.
Jag är ägd av godisimperierna...*bitter*)


10 kommentarer:

Pia sa...

Gud.. en till som fallit för det där!! Skönt att inte vara ensam i eländet.. Mina tre påsar är oxå slut!! ;o)

Ulrika sa...

Ah, jag är lika fast jag..

mockapocka sa...

Hahaha!
Hur man än vrider och vänder på det så blir man lurad. Sucks!

Agneta sa...

Hahahaha!!! Precis så hade jag också gjort, om jag ätit godis vill säga! Men det har jag slutat med! *såjävlapräktig*

Ann-Louise sa...

Ja, tycker att du ska göra en anmälan. Är det till JÄMO?

Tycker att vi bestämmer att såna bilder inte får läggas ut på bloggen *förmanande* Det vattnas så konstigt i munnen.

MissC sa...

Hahaha!! Samma lika dito här ;)) *fast å med häng* *skratt*

Yvonne sa...

Mm... förädiskt det där! Förädiskt gott också! =)

segsliten sa...

Har de ingen ansvarskänsla de där Ahlgrens?
Kram ☺

mika sa...

TACK! Tack för att det finns fler än jag!!!! TACK för att du får mig att känna mig mänsklig igen!!!! TACK TACK TACK!!!!!
(jag är fast i dubbelsnickers träsket... min mage oxå!)
Kram
MIka

Maj Korner sa...

Jag bara avskyr de där "köp 2 för xxx", vad det än gäller. I ren protest handlar jag något annat. Jag vill inte ha två, jag vill ha en! Jag har inte plats nog för att ha dubbla uppsättningar av grejor som det tar tid att äta upp eller göra av med. Gäller ju inte godis iofs men jag kör stenhårt med lördagsgodis fast ungarna är stora.