lördag 30 december 2017

Herregud!

Nu måste jag styra upp den här sladdriga bloggen, har ju inte skrivit om Skåne på över en vecka.

Ska jag ha ett tema eller inte, kan man undra.

Om jag ska slira iväg varje gång jag åker bort får jag helt enkelt stanna hemma - det är vad jag känner just nu. Vill inte ens tänka på alla besvikna skåningar när de först får en helt egen blogg och sedan förlorar den i Colombia på något mystiskt sätt. Så amatörmässigt!

Men ändå proffsigt av mig, på något sätt, att inse min fadäs och ta ansvar för den. Väldigt moget och seriöst. Annat kan man inte säga!

2 kommentarer:

Markattan sa...

Jag föreslår att du antingen förlägger dina framtida resor till Skåne alternativt tar med Skåne på dina resor utanför Skånes gränser.

Markattan

nillas liv på pinnen sa...

Markattan: Ja, där sa du nåt ... Båda alternativen låter synnerligen lockande.