tisdag 30 maj 2023

Kärlek



Dagens ord är kärlek, vad ska jag skriva om det månne? Sitter och väntar på min bil som är inlämnad på service. Bävar för vad de ska säga om mina kullager, och det är inte mycket kärlek i den känslan.

Annars älskar jag min bil, det måste jag säga. Den är en riktig liten goding. Min goding. Fin att se på och behaglig att köra. Det enda jag har att klaga på är att den är så skitig. Både ut- och invändigt. Och att den brummar oroväckande mycket, vilket kan bero på slitna kullager. 

Men annars är den PERFEKT.

3 kommentarer:

Karin sa...

Skitig bil? Var glad att du inte bor i Oman för där är det dryga böter på att åka omkring i en skitig bil. Utom för ensamstående mammor. De slipper böter eftersom den förre sultanen var något av en feminist!

Karin sa...

PS. Hittade en länk ...
https://www.karinenglund.com/2019/02/jag-tanker-ibland-pa-sultanen-av-oman/

Anonym sa...

Tur att jag inte bor i Oman 🙄