onsdag 3 november 2010

Snillet spekulerar

Känner mig lite bättre men fortfarande lite brusig i huvudet.
Som en annan Sherlock har jag kommit på att det hela kanske beror på att jag satt uppe i natt till efter kl.02 och chattade med en vän i Uruguay. De har ju lite andra tider än oss.
Det är bara en tanke, alltså, att jag kan vara trött av det... Jag somnade inte direkt efter heller, det tog ett tag, så jag har nog bara sovit fem timmar inatt, typ. Då kan man kanske bli lite trött...? Och brusig i huvudet. Kanske även illamående?
Ja? Eller, nej? Ja och nej, kanske? Äh, jag vet inte.
Jag tror jag går och lägger mig en stund.

6 kommentarer:

Cina sa...

Möjligtvis är du något på spåren! ;)

Anonym sa...

Sa hon som kan göra precis vad hon vill hela dagarna :D

Miss Upsey Daisy sa...

Godnatt då.

Mina dagar sa...

Känns som att du är "det på spåret"!

Spader Madame sa...

Suss gott!

Magica de Hex sa...

Även oslipade diamanter kan ju behöva vila ibland. Sweet dreams.