onsdag 22 september 2010

JAG ÄR FÖRKYLD!

Satan vad orättvist.

14 kommentarer:

Mandelblom & Tassavtryck sa...

Stackars dej. Men förhoppningsvis kanske du hunnit smitta ner några stackare också, så att du slipper vara ensam om förkylningen... ;)

Krya på dig!

Mika sa...

Ja verkligen! Du har ju inte ens ett jobb att sjukskriva dig till!!!
...jag tycker strängligen att vi överklagar och skickar förkylningen till mig! Jag skulle gladeligen bäddat ner mig 5-6 dagar i sängen, druckit te och ringt i en klocka för assistans!

Knasterfaster sa...

Näeh så förskräckligt! Kan du skriva ändå? Jag har en förkylning i ett öga.

XXX sa...

Å stackars dig! Ja en olycka kommer sällan ensam. Men testa Echinagard och Muccoangin, det är grejer det!

Realisten sa...

Jaha, det är alltså du som har smittat mig!

Singelmamman sa...

Säger som Mika. Men själv är jag hälsan själv. Fan.

nillas liv på pinnen sa...

Mandelblom: Nej, jag är helt ensam i detta! Min mellandotter var kefyld förra veckan så det är nog hon som har smittat mig men hon har nu gått och blivit frisk! (Så fräckt.)

Mika: Du kunde gott ta min förkylning, jag behöver den inte. Ingen har jag som kommer springande när jag ringer i klocka heller. =(

Knaster: Jag vet inte om jag kommer kunna skriva imorgon, faktiskt vet jag inte det. Men jag ska läsa ut boken i alla fall. Om jag inte är alltför täpp, för då kanske jag inte orkar det heller.
Det är synd om ditt öga också..

Tvillingen: Har echinat och muccot med testet att göra?

Realisten: Ja för det är det ju säkert via sladden till Norrping, jodå, sure, det tror vi, jodå tjååååååååår.

Singel: Du tränar för mycket, det brukar få sån där överdriven hälsofriskuseffekt.

Fru Venus sa...

Snockla lite på nån där hemma så kan ni tycka synd om varandra sen och ligga i soffan under filten och mysa :-)

XXX sa...

Du är allt för nyfiken för att jag ska tro att du är dunderförkyld! Men nej, det var inget medicintest!

Gafflan sa...

Stackars Nilla :(

Ninis sa...

Förlåt om jag smittat dig :(

Suzan sa...

krya på dig! kram

Titti sa...

Den har du fått för all flit på skrivarkursen! Det drar väl lite om nosen när du knapprar på tangenterna. ;)

Kram!

nillas liv på pinnen sa...

Fru Venus: Hm, jag tror ingen vill bli snocklad på om jag ska vara ärlig. Maken är i Italien och döttrarna vill bara snockla med sina pojkvänner.

Tvillingen: Jag ÄR dunderförkyld!

Gafflan: Ja, just det!

Ninis: Jaså, var det du? Du kanske är min nya granne längre ner på gatan?

Suzan: Nån kram vill du nog inte ha men tack i alla fall.

Titti: VÄRSTA draget kan jag tala om. =)