söndag 3 november 2013

Del åtta

HÄR.

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Precis vad jag behövde. Både sjuan och åttan! Och som jag undrat över bandyklubban. :-)

Markattan sa...

Och nu blev det lite jobbigt.
Inte är lärare så där blinda?
Tur att jag slutat....

Markattan

cat sa...

ska läsa vidare så snart jag kan.

reneesfotoblogg sa...

"min magkänsla säger mig att Johanssons Pyrotekniska är en hyfsat självständig man med balans i tillvaron"
Kunde inte sagt det bättre själv!
Förstår väl varenda människa att han inte kan vara en sexmissbrukare!
(fast lite kan man ju hoppas på för lite krydda i RosAnnas tämligen osexiga tillvaro).

nillas liv på pinnen sa...

Singel: Den lilla rar bandyklubban!

Markattan: Det är mycket vi lärare inte ser.

Cat: You're welcome.

Renée: Sak jag fixa en dejt åt dig? Han verkar ju inte vara svår på det sättet.

Fotograf Mette Ottosson sa...

Moahaha, där var allt flera stycken rediga dängar-rader som jag skrattade högt åt! Det blir bara bättre och bättre!