fredag 22 februari 2019

Ny livsstrategi

Nu har jag dumpat den gamla och skaffat mig en ny livsstrategi. En som handlar om att orientera sig innan man går till handling, och att inte försöka se ut som att man har kontroll när man inte har det.

Det betyder att det är okej att se osäker ut när man är det. Det innebär också att det är fritt fram att tuta på när man känner sig säker.

Frågan är bara var jag ska göra av med all energi som tidigare gått åt till att hålla masken? Det är inte lite energi vi pratar om här, jag kommer ha ett galet stort överskott!

Så, var gör ni av med er överskottsenergi?

SVARA!

2 kommentarer:

DDT sa...

Överskottsenergi? Det är februari. Jag är trött som en smörslungad babian. (Ett uttryck jag stulit från en kompis, jag har inte energi att hitta på egna)
Tyvärr. Jag har uppenbarligen inga tips.

nillas liv på pinnen sa...

DDT: Det här är ju för sorgligt! Inte ett enda tips! Men jag är glad att du svarade, i alla fall. Jag tar till mig uttrycket snöslungad babian, det kommer säkert till nytta rätt vad det är.