torsdag 24 september 2009

Äntligen!

Min hejarklack är tillbaka!
Och med den ytterligare en deltagare; Cina, du är välkommen!

Jag hoppas att ni (mina supporters) hädanefter förstår att ni inte bara kan dra sådär!
Ni kunde ha blivit överkörda eller bortrövade av en ful gubbe eller vad som helst!
*läxar upp*

Och tro nu inte att jag bara använder er som något slags desperat substitut för att mina barn håller på att lämna boet!
Så är det inte!

Jag är en självständig, oberoende medelålders kvinna som krisar lagom, och inte sådär hållningslöst och okontrollerat (som andra medelålders kvinnor).

Så det så.



12 kommentarer:

Agneta sa...

Men... men!? Hur blir det nu med Mallis?

nillas liv på pinnen sa...

Stortosmått:
Well, det kan ju vara bra för oss att åka ner och kolla var de var och vad de gjorde för om de rymmer igen så vet vi ju då var vi ska leta. Eller hur?

Gafflan sa...

Mina har också kommit tillbaka idag!

Agneta sa...

Smart Nilla! Det gör vi!

Singelmamman sa...

Mallis? Jag hänger på, då kan vi kolla hur AngelicaE har det, är väldigt nyfiken på hennes takterass.

cat sa...

Krisa lite lagom låter bra:) Ska nog börja köra det jag också!

pillan sa...

krisa lagom ..det gör nog jag oxå nu känns det som.

ja man kanske skulle gå med i den där hejarklacken !!

kram på re

Nordic sa...

hur krisar man lagom, Nilla lär mig!!!! kram//A (skratt)

Skogshuldran Titti sa...

Lagom...? Det är så förskräckligt tillbakahållet och disciplinerat.
Om det nu nödvändigtvis måste krisas är det väl lika bra att TA I ordentligt.
Så det blir avklarat en gång för alla! *borstar av händerna*

Anna sa...

Haha! Det kanske faktiskt är så det är?!

Att vi är lite smått patetiska och medelålders kvinnor som halvkrisar och måste avreagera oss någonstans. Har inte tänkt så förut, men du öppnade mina ögon nu Nilla... ;)

Maj Korner sa...

Med tanke på mitt inlägg nyss och på hur jag mår precis just nu så ska jag göra mitt bästa för att krisa
hållningslöst och okontrollerat. Om en liten vecka!

Cina sa...

Så om jag hänger här kanske jag får hänga på till Mallis??? ;)
Lagom - en gång uttalade jag det ordet lite nonchalant inför ett gäng "lärda" damer och herreduminskapare vilket ovett jag fick! Efter det krisar jag ALDRIG lagom - allt eller inget!