söndag 9 februari 2014

Idag tänker jag inte skriva något om barren

Finns liksom inget av värde att berätta i barrdepartmentet. Ni fattar.

Däremot kan jag meddela att jag åker till London med kompis på fredag för att skriva! Jag är otroligt bra på att hitta på roliga grejer, måste jag säga. Jättekul blir det nog, men det är klart, man kan ju inte veta. Det kan bli tråkigt också. Jättetråkigt. Blä, liksom. För livet är ju en aning oförutsägbart, inte sant. Skitspännande, med ett annat ord. Och i allra högsta grad interesting.

Annat kan man inte säga.

20 kommentarer:

Anna sa...

Åka till London för att skriva. Det är livskvalité det.
Lite avundsjuk blir man.

Spader Madame sa...

London! Kompis! Skriva!

Det finns allt goda förutsättningar för att det inte ska bli blä.

Have fun!

Kalle Byx sa...

Har svårt att tro att du kommer att låta det bli annat än roligt.

Magica de Hex sa...

Skriva? Var? Hur länge? I vilken regi?

I will not keep calm and you can fuck off sa...

London kan väl aldrig bli fel!?

Zelda sa...

Oh, det kommer ju bli superbra! Det är ju London ju!
Och om du behöver inspiration i skrivandet så är det bara att hänga lite i nån av alla bokhandlare på Charing Cross :)

Katarina sa...

Det kan INTE bli tråkigt att åka till London.

Det kan det bara inte.

Cina sa...

London är London. Aldrig tråkigt!

Peace in mind sa...

Du är fan en inspiratör. Tråkiga liv kan kicka ass.

Knasterfaster sa...

Låter som ett bra mål att åka till London och skriva. Det är viktigt med mål. Små och stora.

Shamrock sa...

London! Ha det så kul och drick lite te år mig

Singelmamman sa...

Tid att skriva. London. Underbart.

Marina sa...

Underbart! Ha en riktigt bra resa och hälsa London!

Titti sa...

London!
Definitivt bättre än en bal på slottet och definitivt inte: Blä!
Tycker du är snuskigt bra på att hitta på roliga grejer!
I alla fall om du frågar mig.

Mian sa...

London låter skojjsigt. Har dock aldrig varit där.

Karin sa...

Vad är väl en skrivresa till London...?

Just det: Alldeles underbart! Have fun. Och ta med barren vettja, så är du av med dem!

Mika sa...

Nice.

Very nice! Not avundsjuk at all.
Ha det bäst, ser fram emot en reseskildring.

Kram
Mika

Miss Upsey Daisy sa...

London för att skriva! Det är ju hur bra som helst!

Agneta sa...

London? Skriva? Ååååhhhh… Älskar London. Jag vill också vara där och skriva.

Fotograf Mette Ottosson sa...

Men ÅH så roligt, Nilla! HAVE FUN!