onsdag 22 november 2023

Åh nej!

Det är varannan dag idag och jag orkar inte blogga.

Fan!

2 kommentarer:

krusiduller sa...

jag måste ändå säga att du är en fena på att hålla ditt nyårslöfte so far. Även de här mycket korta inlägget är av betydelse. Det synliggör det faktum att vi är människor. Människor blir trötta ibland. Faktiskt ganska ofta och vi talar alldeles för lite om det.
Och i morgon är en annan dag. I morgon i det här fallet var idag så i morgon är med andra ord varannan dag.
Jag tycker för övrigt att du ska vara nöjd med att du överhuvudtaget håller reda på vilken dag som är varannan. Det är ju en prestation nästan lika stor som att blogga varannan dag.

Anonym sa...

Du har rätt, det är helt fantastiskt att jag minns vilka dagar jag ska blogga. Jag som glömmer så mycket och blandar ihop resten.
Det måste betyda att bloggandet är centralt i mitt liv och att min uppgift är att skildra bloggandets baksida. Eftersom ingen annan gör det! /Storasyster