fredag 19 februari 2010

Nu så...

Då var det dags att lätta.
Ska bli intressant att se om tåget tar sig till Arlanda i detta snöoväder...
Känner mig en aning stressad just nu *har jag fått med mig allt?Nej, just ja, jag har ju inte packat klart...*
Men stressad är mitt signum, vilket kan låta lite konstigt med tanke på vilken cool person jag är.
Jättekonstigt..., så jag tror att jag lämnar den tråden.

Jag kan för övrigt meddela att det inte går att boka hotel/hostel i Uruguay. Om någon planerar att åka dit så kan det ju vara bra att veta. Jag har försökt men icke sa Nicke. Nu tror ni kanske att det är mig det är fel på, att jag eventuellt inte förstår hur man gör, men, nej; det är Uruguay som inte förstår hur man tar emot hotellbokningar.
Jag har nu satt äldsta dottern på att kontakta Uruguay och förklara för dem att de inte är bokningsbara. Därefter ska hon boka. Vad gjorde jag utan mina dötrrar???

Nu ska jag ta hand om äggen som fastnat i stekpannan. Äggmackor blir det till lunch. Tji får Arlandas dyra näringsställen! *pilutta dom*

Om detta inlägg känns något osammanhängande och virrigt så måste det vara...blogspots fel.
Mig är det iallafall inget fel på.

31 kommentarer:

S sa...

Å vad spännande det låter. Hoppas ni får en alldeles underbar resa!
kram

Linn sa...

<3
ha en fantastisk resa!!!! enjoy inflight entertainment!!!!!!

vi ses snart.
puss

Gafflan sa...

God tur och ha det alldeles underbart!

Singelmamman sa...

Have a nice resa! Very jättemycket nice!

Malla sa...

Hoppas att ni får en helt underbar resa! Njut från mig med. KRAM!

Magica de Hex sa...

Ha det gott, tänker på dig!

Mamma J sa...

Hahahaha, ha det helt underbart nu!

Och har du bara pengar, biljett och pass - så klarar du dig alltid. Resten är bara att betrakta som rekvisita!

Ewa sa...

Ha en fin resa!

M. sa...

Ha det underbart härligt ljuvligt och skitbra!

Spader Madame sa...

Ha en toppenvistelse... och blogspot är ju värsta grejen. Känns inte virrigt alls... tror jag?!?

Tänkte bara sa...

Du får ha en kanon resa och jag väntar med spänning att få höra om allt du varit med om.

Pillargontanten sa...

Ha en jättetrevlig resa!

Maj Korner sa...

Ha det så jätteskönt och roligt och allt!

Gör allt jag skulle gjort och lite till!

stinamed blenda sa...

Ha det så jätte härligt!!!....men jag saknar dig redan :O)

Markattan sa...

Ha det finfint och som sagt, bilder bilder bilder....

Eller ord, vilket som.

Fyll mitt huvud med härliga reseberättelser bara.

Markattan

Malde sa...

Ha en underbar resa!

Camilla sa...

Önskar dig en underbar resa och hoppas att resan går bra och inte allt för lång.
Ha det bra och kram på dig!

Märta sa...

Så där SKA det kännas inför en resa. Själva charmen (säger dom..). Ha det riktigt otroligt bra!

Katarina sa...

Hoppas du får en helt underbar resa. Ser redan fram emot rapporten.

Osloskånskan sa...

God tur, kos deg massemasse!

Fru Venus sa...

Guuud vad jag väntar på att du ska komma hem och berätta om allt du varit med om :-) Kramar till er ALLA!

Knasterfaster sa...

Lillenilla du är så cool!

Realisten sa...

Se till att ha det fantastiskt nu!

Skogshuldran Titti sa...

Döttrar är bra att ha! *nickar instämmande*

Om resväskan känns tung så är det för att jag kröp ner och gömde mig under snyggklänningen.
Men det är väl ok?

Bloggande 4barnsmamma sa...

Givetvis.
Behöver du inte säga:)
Kram!

Knaada sa...

Haha, jag tycker mig ana stressen :)
Kom ihåg att gå på toaletten också innan du sticker!

Trevlig resa!

Eva sa...

Hoppas verkligen du kom iväg i snöovädret!! Ta med lite sol och värme till Sverige sen!

MissC sa...

Hahaha.. Härligt!!
Ha det bäst! :)
Å så har du en award att hämta hos mig :)
KRAM

Speja sa...

Kan faktiskt skryta med att jag hängde med riktigt bra. Hoppas turen blir alldeles underbar.

Mika sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååh.... nu saknar jag dig! Ska du vara borta länge till?

Eva sa...

Är lite orolig för dig med tanke på jordbävningen i Chile...