onsdag 6 januari 2010

Drömanalys

Drömde i natt att jag kunde flyga.
Om jag bara tog sats på rätt sätt så tog jag mig en 20 meter framåt i luften. Sen ner för att ta ny sats följt av kanske 20 meter till i luften.
Ja, men det måste ju betyda någonting, eller hur?
Typ att jag är stark, att mitt självförtroende växer, att jag är på väg att nå oanade höjder...?

Förvisso drömde jag också att jag plötsligt under flygturen upptäckte att jag tappat mina nya gula tygskor i leran som täckte marken så långt ögat kunde nå, och att jag var tvungen att flyga tillbaka och leta efter dom trots att jag absolut inte hade tid med det.
Tyvärr låter det mer som mitt liv måste jag säga...

4 kommentarer:

Knaada sa...

Det är ett nytt år nu, nya möjligheter. Det betyder att du har två alternativ: Satsa framåt och flyg eller försök håll kvar i det gamla och surra runt i leran!

Madde sa...

HaHaHa - vilken underbar blogg du har........hit in tittar jag gärna fler gånger........kramis Madde

Märta sa...

Tror det är ett tecken på att bara du ger fanken i att köpa skor (speciellt då gula)kommer du att flyta lite ovanpå så där relaxat och skönt resterande dagar av året. Typ.

mockapocka sa...

Tycker den känns solklar. Det du vill göra tror du dig om. Allt lyckas dock inte men what the fuck. Lite lera har ingen dött av.