söndag 10 januari 2010

Färdig

Gaaaaah, nu har jag etiketterat vartenda blogginlägg!
Shit, vilket jobb! *helt slut*

Mina kategorier:

Om att blogga
På jobbet
Minnen
Lycka
Om att vara mamma
Tappra försök att organisera tillvaron
Tillvarons jävlighet
Medelålderskrisen

Det var ganska roligt att läsa inläggen i början *wow, va kul jag är* liksom. Andra halvan var det mindre kul *vad är det här för skitblogg* typ.

Iallafall blev jag överraskad när jag såg vilken kategori som fick flest inlägg.
LYCKA.
Betyder det att jag är lycklig?!
Tillägg: Nej, det betyder det inte eftersom jag såg fel. Medelålderskrisen vann.

Vilket år som helst kommer jag lägga ut kategorierna i högermarginalen.
Ska bara ta reda på hur man gör först.
Tillägg: Done!

PS Min arbetslista för idag har jag bordlagt till en mer passande dag.

11 kommentarer:

Ulrika sa...

Å vad duktig du är som har kommit dig för!
Själv tänker jag bara att jag borde och att det vore bra,
men därifrån till att verkligen orka (och klara av det!!!!) är vägen lång och svår...

Lillian sa...

Ja, de där sabla arbetslistorna som har en ovana att dyka upp på helgerna är lite småjobbiga. De blir liksom aldrig komplett avprickade. Men jag har i alla fall tagit kort på bebis, lagat mat, bakat bröd, köpt vinterskor till stora grabben och lite annat smått och gott. Men granen står där den står och barrar bara man tittar åt det hållet av huset....

Agneta sa...

Åh, gillar ditt PS! *gillar*

Osloskånskan sa...

Duktiga du!

Gafflan sa...

Du fick ju gjort en massa i alla fall, skit i resten :)
Ha en skön kväll!

Märta sa...

Duktig du är! Och om det nu var så att medelålderskrisen vann med en pytteliten noslängd över Lyckan.. Det är ju bara ställningen just nu. Tror nog Lyckan vinner i längden!

Laila och Johan sa...

Bra jobbat! Arbetslistor kan man göra en annan dag. Bloggen är viktigast... ;)

linn sa...

Betyder det här att du massa anpassa dina inlägg efter bloggetiketterna? Kommer du inte känna en enorm irritation om du inser att du skriver ett "outside of the box" inlägg? Kommer detta inte hämma din kreativitet? Vi hade faktiskt en lång "kategoriserings" diskussion i köket i morse. (vid halv tre när jag åt frukost.) och Andreas, som förespråkade kategorisering (av människor ifs) FÖRLORADE.
det kan du ju tolka som du vill.
puss

Singelmamman sa...

Äh jag tror inte att kategorisering hämmar, det blir väl en ny kategori helt enkelt. Men Nilla; kan jag få hyra dig ett tag för att kategorisera mina inlägg? Det ser så snyggt ut när de hamnar i i kategorier. Lön kan vi diskutera.

Knaada sa...

Att organisera är som att gå på toa, ett skitgöra men skönt när det är gjort.

Nell sa...

Imponerad! Själv hade jag kategorier till att börja med, men det spårade raskt ur. Nu kör jag lite "wild and crazy" helt utan. ;-)