lördag 8 april 2023

Skumpig färd

Att fira påsk samtidigt som man monterar badrums- och tvättstugeinredning kräver en balanskonstnär. En sån är inte jag och därför har helgen hittills varit en skumpig färd. 

Nu på påskaftons kvällskvist är jag så trött att jag håller på att somna trots att jag både bloggar och lyssnar på Lets Dance som mal på från Skånes dator.

Det är så det går när man ska vara duktig. Man orkar inte ens blogga klart, och man undrar i sitt stilla sinne hur det prioriteras  här? Är påskfirande med barnen och en badrumskommod viktigare än bloggen, kanske?

Tål att funderas på.

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja. Eller i alla fall kanske. I alla fall ibland. Hoppas du uppstått idag, pigg och fräsch och redo för nya baxningar, alternativt firningar!

Anonym sa...

Idag har jag varit pigg och fräsch som en nyponros. /Nilla