söndag 2 oktober 2011

Bara en massa hemligheter


Jag har fått en award av Helena som nyligen bivit med blogg. Tack Helena!

Med awarden förljer att jag ska skriva klart nedanstående meningar, vilket innebär att jag får chansen att avslöja lite hemligheter om mig själv. Don't tell anyone.

När ingen ser/hör mig har jag livliga diskussioner med mig själv, sällan kommer så mycket klokskap till utryck. Ibland dansas och sjunges det också.

Jag går aldrig hemifrån utan jag springer ner för trappen och hoppar upp på cykeln. Always late.

Min blogg heter som den gör för att den själv rätt kvickt styrde in sig på diverse medelålderskrisaktiga spörsmål. Jag kunde blott häpet sitta och se på.
Nilla, eftersom jag i början av mitt bloggande var väldigt noga med min anonymitet, ville absolut inte att någon skulle förstå att det var jag. Nu, snart tre år senare, kallar diverse människor mig för Nilla vilket känns interesting, om än lite schizofrent.

Om jag vågade så skulle jag säga upp mig.

Om tio år kommer jag att ha gett ut tre romaner, och jag har börjat skriva på min fjärde.

 

11 kommentarer:

mockapocka sa...

Om vi någon gång inte skulle höras eller synas tillsammans så kan rappa på engelska till dina diskussionsdanser. Jag kan se det framför mig faktiskt.

Singelmamman sa...

Jag säger inget, till någon. Dina hemligheter är väl bevarade. Lovar.

Spader Madame sa...

Glatt tillrop då där i allmänhet, har klickat i interesting också. OK?

Shamrock sa...

Jag brukar oxå diskutera med mig själv

Malla sa...

Oh, då har vi mycket att se fram emot de kommande 10 åren - jippi! :D

h sa...

Varsågod! :)
Men du glömde skicka den vidare?!

Marina sa...

Mucho interessanto...eller vad det nu kan heta...har i alla fall kryssat nu Har förstått att du har en liten ruta som man kan kryssa i, eller är det en missuppfattning!?

Åsa Hellberg sa...

Jag tycker att din tioårsplan låter bra ... men takten bör upp på den beiga i så fall.

nillas liv på pinnen sa...

Mocka: Det kan inte bli annat än snyggt. Både ljud- och bildmässigt.

Singel: Tack, rara du! =)

Spader: Mer än okej! Du är en exemplarisk bloggbesökare av utsökt kvalité.

Shamrock: Visst blir det bästa diskussionerna!

Malla: Eh, jo. Fast det var väl kanske mer önsketänkande än verklighet.

Helena: Jag är så himla glömsk... Jag får fundera.

Marina: OMG! Har du inte förstått det förrän nu?!

Åsa: Idag har jag skrivit över femhundra od, bra va!

Miss Upsey Daisy sa...

Awarder är fina saker. Jag är liksom fortfarande beredd på att köap boken när den kommer.

cat sa...

Visst är det trevliga diskussioner man kan ha med sig själv :)
Jag gillar också att dansa och sjunga när ingen ser mig.
Grattis till awarden!