onsdag 12 oktober 2011

Rutschfaderittan

Nu måste jag skynda mig att skriva nya inlägg så att de föregående snabbt rutschar ner i underjorden, det finns nämligen en liten risk att element från gårdagskvällens bokcirkel hittar in hit och jag vill ju inte att de ska se att jag refererade till dem som 'medelålders käringar med kulturell läggning', det vore förfärligt pinsamt. Och nu har jag ju upprepat det ('medelålders käringar med kulturell läggning', alltså) i det här inlägget, så nytt inlägg kommer SNART. Och sen ett till strax därefter. Och ett till och ett till. Hur många inlägg bakåt läser folk?
Inte så många, får vi verkligen hoppas.

6 kommentarer:

Lisbeth sa...

Ja men hur var dom då? Stämde beskrivningen? Stämde det behöver du inte backa för du står väl för vad du säger. Stämde det inte blir det värre. Du får väl säga att du trodde att dom var som du medelålders kärring med kulturell läggning.

mockapocka sa...

Ja, nu är man ju lite nyfiken på den där klubben.

Agneta sa...

Jamen berätta om käringarna och cirklarna och böckerna!

Annika, Bokplantan sa...

Efter det här inlägget: Ett par hundra?

nillas liv på pinnen sa...

Lisbeth: Nej, jag står INTE för vad jag säger! Inte inte inte!

Mocka: Nähä?

Stortosmått: Vissa saker måste få komma i sin egen takt, förstår du. Liksom vääärka fram.

Annika bokplantan: Nja, kanske inte tvåhundra, men hundrasjuttio, så där.

Maj Korner sa...

Man läser alla inlägg. Om det är en blogg man gillar.