lördag 16 maj 2009

Nu åker vi till

mockapocka!

7 kommentarer:

Mofsan sa...

KanonSpännande med ett bloggmöte. Hur är hon på riktigt? Varför är jag så nervös? Ni måste berätta allt om vad ni kände!!!

Åååh hälsa henne och fnittra från mig!

Ni kan ju i allafall låtsas att ni inte är systrar för bloggens skull ;)

mockapocka sa...

JAg är redan uppe! Har satt på kaffet och väntar :D

©Annelieh sa...

wooohooo! Ha det så jättemysigt!!!! Kram!

MissC sa...

Wiiihooo!!!!

Singelmamman sa...

Ha det fantastiskt bra! Själv blir det solstolen hela dagen. Ska bara komma ihåg att vända på mig då och då.

Ulrika sa...

Nilla. Väntar mig en fullständig rapport när du kommer hem igen, eller om du får låna syrrans dator en stund ;)

Ha en härlig lördagkväll!
Umgås snällt nu, inga syskonkrig utan lugnt och fint ;)

Inte ett dugg avundsjuk på er relation, inte alls *narras lite*
;)

Anonym sa...

När kommer hon hem din syster? Med tanke på hur mycket de donade med för att komma ut ur landet så känns det som att det finns risk för att Mockapocka inte tar sej tillbaka och jag längtar efter henne redan nu.