söndag 18 september 2011

Migränen är väck men feber(känslan) tvingar mig att ligga kvar i sängen

Ni är verkligen duktiga på att klicka i rutor, inte tu tal om annat. Några har klickat i interesting-rutan på varje inlägg en hel vecka bakåt, och jag tackar ödmjukast. Måste vara några av mina godhjärtade läsare.
Jag tycker dock om resten av er också, är väl bäst att tillägga.

Nu ska ni få dagens intressanta nyhet:
Min syster har börjat blogga igen.
Och det är inte bara intressant, det är roligt också.

8 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Migrän är hemskt. Verkligen hemskthemskt. Skönt att den är borta.

Shamrock sa...

Då ska jag kolla in hennes blogg

mockapocka sa...

Nu klickade jag på interestingrutan.

Marina sa...

Ok - jag ska klicka jag också!

Knasterfaster sa...

Det var intressant. Jag har klickat i rutan också. En kommentar till dig och ett klick för syrran.

XXX sa...

Ja men nu blev det intressant!

Anonym sa...

Men vad kul. Både det där med att migränen bortkopplad och mockapocka påkopplad igen ... :)

nillas liv på pinnen sa...

Oslo: Ja, men nåt ska man väl ha som jävlas, tänker jag. Hur skulle det se ut annars?

Shamrock: Bra idé.

Mocka: Duktig Mocka denna vocka.

Marina: Det tycker jag.

Knaster: Jag är ett ess på att uppfostra mina läsare!

Tvillingen: Mmmm, just det.

Glimra: Ibland kommer så många roligheter på en gång att man knappt kan hantera det.