fredag 21 maj 2010

En blixt i datorn, tack.

Jag har fått inläggsspatt. Tre inlägg igår och tre idag. Fyra med det här. Man kan säga att jag har hakat upp mig, kommit in i en ond spiral. För varje inlägg jag skriver känner jag att jag måste skriva ett nytt för att få ner det förra i bloggunderjorden så fort som möjligt.
Finns det någon bot, eller kommer det fr o m nu bara gå snabbare och snabbare? Tio inlägg om dagen, i veckan som kommer. Hundra inlägg om dagen när vi börjar närma oss midsommar.
Ni behöver inte kommentera på alla, om ni inte vill.

14 kommentarer:

Ewa sa...

Verkar som det blir en jobbig sommar för dej :O)

Bittan sa...

skulle behöva bli lite smittad av dig...jag har bloggtorka här ;-)Kraam

Agneta sa...

Jag tycker det är trevligt när jag hittar nya inlägg hos dig. Hos mig skulle det behövas skrivas färre inlägg om dagen.

Malla sa...

skriv du, jag läser allt jag hinner :)

Pillargontanten sa...

Kan bli blite lätt jobbigt för dig, men jag lovar att läsa alla, kanske inte kommentera, det är jag sämre på, men läsa.... Man vill ju inte missa nåt vesäntligt :O)

Knaada sa...

En blixt i datorn är inte så kul som det kan låta, det kan bli ensamt också!

En blixt i lillfingret eller nåt skulle vara lagom, sådär så att man kan skriva om man måste men inte gör det i onödan, eller nåt.

Trevlig helg!

DDT sa...

Jag tycker att det känns väldigt tryggt och bra att du skriver mer. Då är det troligtvis ingen som lägger märke till att jag skriver mindre.
Blir du en ny och bättre människa också, så att jag slipper?
När du ändå håller på så kanske du kan fixa den där vulkanen också? För jag ska snart ut och flyga.

S sa...

Vilken tur att du snart slutar jobba då!
*blink*

Godisstopp ett helt år skiver du här nere, det fixar du! (säger hon somprecis avslutat sitt år, men knappt ätit sen det blev "tillåtet" igen). Och spanska - Jag vill också. Jag hänger på här, Nillas spanskaskola - det blir perf!

Sábado agradable!

MissC sa...

Hahaha... Du kommer inte hinna göra annat! ;)

nillas liv på pinnen sa...

Ewa: Ja, men vem har sagt att det ska vara lugnt och skönt på sommaren? Det är bara en myt.

Bittan: Ta för dig av mina bloggmanibaskelusker du!

SoS: Trevligt!? Jag måste starta en ny blogg tror jag.
Du håller dig på en jämn nivå, det är det som är grejen. Min utveckling är mer åt det exponentiella hållet.

Malla: Du verkar ha hög läshastighet så det kommer nog gå bra. Dessutom bor du ju i Norrland.

Pillargontanten: Ja, jösses vad mycket väsentligt man kan missa om man inte läser alla mina inlägg! =O Vågar knappt tänka på det.

Knaada: Jag har ont i ena långfingret men det har inte minskat skrivtakten...

Tjockisen: Herregud, om jag ska fylla hålet efter dig får jag jobba hårt!
Jag har ju redan blivit en ny och bättre människa eftersom jag slutat äta sötslisk. Räcker inte det?
Vulkanaskan skiter jag i för jag ska inte ut och flyga.

Stina: Okej, spanskaskola. Nu?

MissC: Jo, jag ska lära mig prata spanska och franska flytande också.

Märta sa...

Sicken energi! Kan du inte blogga åt mig också? Har nämligen inte tid med det. Sniffar hägg. Njuter av solen. Borde klippa gräset..

Madlar sa...

Äh, kör hårt så länge skrivlusten pockar på för rätt som det är torkar det till o inspirationen är lika med noll.

Singelmamman sa...

Det är bara jobbigt när jag haft en helg utan dator och ska läsa i kapp. Men jag har ju hela dagen på mig i morgon, på jobbet. Så fortsätt blogga i hundraåttio!

* M E T T E * sa...

Ahaaa, är det därför att småtjejer bloggar så himla ofta, now I get it :-)