fredag 15 juli 2011

Jag har nu tagit bort bilden!

Jag har aldrig i hela mitt liv haft så många besökare och så förhållandevis få kommentarer som igår kväll. Alltså: andelen besökare som kommenterat, av alla som besökt min blogg, är rekordlåg, och jag lovar verkligen att aldrig mer sätta in en uppdaterad bild på mig.
Vi kan tala om en studseffekt. In på min blogg och ut igen fort som fan. Jag medger att jag såg läskig ut men tycker ändå att det finns ett slags oskuldens skimmer över min blick på den där bilden. Den rosa tröjan mjukar också upp intrycket; inte så många riktiga monster som klär i rosa.
När ni har lugnat ner er kanske jag lägger bilden i högermarginalen, under min presentation, eftersom jag ändå tycker att en bild på skrivkramp fyller sin funktion på den här bloggen. Det innebär att de som inte vill se den bara blundar med höger öga när de kommer in här.
High five!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Till att börja med kan jag försvara mig med att jag inte kunnat kommentera, inte ens gå in på en del bloggar. Å så har jag varit fullt upptagen med att leta efter dig på FB. Jag hittade dig till slut.. tekniskt geni vet du!?

Anonym sa...

Glömde säga att jag inte är inne så speciellt ofta på FB så jag är nog rätt tråkig att vara vän med där...

Marina sa...

Den charmiga bilden!?

Agneta sa...

Jag är dålig på internet nu när jag är i storskogen... In med bilden i marginalen!

Spader Madame sa...

...men till höger är du jävligt söt! Var det innan fördärvet?

Anonym sa...

Åh, jag missade den...

Håller med "stortochsmått", in med bilden i marginalen. :)

XXX sa...

Herrejisses, det är till att vara lättpåverkad! Folk som inte tål den nakna sanningen är väl inget att ha som läsarskara ändå...
Sätt tillbaka bilden, den var ju söööt ju!

bloggtant sa...

In med den igen, vill ju se nu :)

cat sa...

Attans rackans, jag missade bilden!

Hanna sa...

Haha, jag kom, såg och vände. Utan att lämna kommentar. Men inte för att du skrämde mig, utan mer för att en bild säger mer än tusen ord. Så in med bilden i marginalen! Du kommer inte behöva förklara den, den talade själv sitt tydliga språk. ;)

Magica de Hex sa...

Nämen den missade ju jag! Lägg in igen pronto!

Zelda sa...

Haha in med bilden igen. Även om jag inte kommenterade så tyckte jag den var helt grym. Ja, på ett positivt sätt, inte att du såg grym ut =)
Den var väldigt talande!

Lippe sa...

Inte förrän nu har högermarginalen varit komplett!!

* M E T T E * sa...

Stumma av förälskelse?

nillas liv på pinnen sa...

Tant Björn: Duktigt jobbat! Framförallt med tanke på att jag gav dig fel information...

Marina: Ja, eller hur! Det måste man ändå säga.

Stortosmått: För din skull!

Spader: Fördärvet?! I know nothing.

Glimra: Done! =)

Tvillingen: Jag tänkte mer i termer av: Era otacksamma jävlar, nu tar jag bort bilden som straff!

bloggtant: Vassego!

Cat: Nu kan du se den, det är fotografikonst på hög nivå!

Hanna: Ja, den har ett eget bildspråk...=P

Magica: Men du har redan sett den...

Zelda: Vacker, menar du?

Lippe: Nej, först nu kommer jag påminnas om skrivkrampens fasa varenda gång jag kommer in på min blogg!

nillas liv på pinnen sa...

METTE: Eller av snor...?

XXX sa...

Javisst, så är det så klart!

Mika sa...

High five!!!!

Eva sa...

Vågar du så ska fanimej jag också! Dags att ta bort den tvååee..tre år gamla bilden...borde bara besöka Plastikkirurgerna först, eller försöka dra bak kalkonskinnet med klädnypor el dyl.!


Så du tog din snyggbild med webcam då...hm...hm...HMMMMM!