söndag 27 november 2011

Nu jävlar!

Ska jag läsa ut Stäppvargen.

8 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Åh, Hesse! Den läste jag för 15 år sedan. Gillade mycket. Trevlig läsning!

Maj Korner sa...

Ja, skynda dig, du har väl den i läxa!

Åsa Hellberg sa...

Den verkar jättebra. Verkligen. Hej, vad du har slängt dig över den.

Knasterfaster sa...

Nu har du läst i två timmar. Har du läst ut den?

nillas liv på pinnen sa...

Duktiga tjejen: Really? Jag har inte kommit till det bradiga ännu, men jag har ju några sidor kvar. Typ tio.

Maj: Jag har ju det. Plus en till!

Åsa: Ha ha. Ska diskutera den på bokcirkel och då kan man ju inte kasta in handduken hur som helst.

Knaster: Njaej. Det har kommit lite annat emellan, exempelvis har jag sorterat strumpor.

Lisbeth sa...

Man ska ha mål i livet
Heja på för snart kommer tomten med ett hårt paket där det ligger en bok

Shamrock sa...

Klar?

nillas liv på pinnen sa...

Lisbeth: Jag är inte så mycket för mål, jag.

Shamrock: Nej.