torsdag 12 november 2009

Awesome





Igår fick jag två awarder, eller rättare sagt en award två gånger.
Båda kommer från "gamla" bloggvänner som funnits i min länklista sedan tidernas begynnelse:

Grynet och Ulrika.

Tack söta ni för att ni tänker på mig i termer av awesome (hur det nu är möjligt)!


Jag skickar den vidare (tre gånger) till min syster Mockapocka!
I och med mottagandet av awarderna åtar man sig att avslöja tio pikanta (eller inte så pikanta) detaljer om sig själv: (Mockapocka: Eftersom du får den tre gånger ska du avslöja trettio grejer!)
Men just nu kommer jag inte på en enda intressant sak om mig själv...*blackout*

Återkommer!

4 kommentarer:

grynet sa...

Haha! Då måste du skriva 20 (tjugo)!!!

mockapocka sa...

Jag sitter här och undrar; var det snällt eller inte snällt att ge mig tre awarder? Jag menar, först blev jag glad, men sedan..30 stycken!!! Och vaddå pikanta? Vad menar du egentligen? *blackout upphöjt till 30*

mockapocka sa...

Fast lite glad blev jag ändå.

nillas liv på pinnen sa...

Om sanningen ska fram så orkade jag inte välja ut tre olika personer så därför fick du alla tre.
Men jag vill ju gärna gärna att du bloggar så jag hoppas att det var lite uppmuntrande! =)