torsdag 12 november 2009

Fredag tralaa

Nu sitter jag här vid datorn på tok för sent igen.
Men det är ju fredag imorgon och då är det liksom legitimt att vara trött på jobbet, så jag sitter en stund till.

Blandningen mellan utmattning och fredagslyckohormoner kan ge ganska intressanta cocktailar framemot 16-tiden på fredageftermiddagar. Man går omkring och fånler åt tillvaron, garvar extra högt åt sina egna skämt, blir superduperbuddies med sina kollegor (även de man inte stod ut med i början av veckan) och avfyrar med jämna mellanrum ett och annat jubeltjut i cool kombination med några danssteg.
Jaja, ni känner säkert igen er,
för det är väl inte bara jag?

9 kommentarer:

Yvonne sa...

Fredagar och inför alla storhelger!
Då är man polare med alla! Fniss.

Önskar dig och familjen en fin helg! =)

Kramis!

Madlar sa...

Ööööh, inte riktigt. Jag går mest o funderar på när det är ok att skruva av hatten på vinflaskan ;)

stina sa...

ehhh....jaha !!...det är därför man alltid får så många leenden på Fredagarna och det känns som man har hur många vänner som helst..... sen på Måndagarna undrar man vad man gjort ?! :o-

Trevlig helg :O)

Magica de Hex sa...

Ja jag tänkte prova att dansa lite med mitt brutna ben och två brutna tår!!!

Agneta sa...

Huvudet på spiken, som vanligt, Nilla!

FREEEEDAAAAG!!! *glädjetjuter*

Camilla sa...

Jo,jag känner igen mig.
Aldrig är man så rolig som på fredagseftermiddagarna på jobbet.
Jo,lite roligare tycks jag vara när jag fått något innanför västen :)
Ha en underbar fredagskväll och kram på dig!

Speja sa...

Jodå, känner igen mig fast jag pratar med mig själv och skrattar gott åt mina finurligheter samt ler mot mig själv i spegeln. Jag är ju den enda kollegan jag har, fast jag är mer uthärdlig på fredagar. Det är jag.

Eva sa...

Preciiiiis så är det på jobbet - fredag eftermiddag!! Fniss och flams och lycka över att kunna rapportera över till de stackare som ska jobba och själv kunna gå hem! Jipppii!!

MissC sa...

Mmm.. Fredagar är så välkomna!!!