tisdag 10 november 2009

Hej tisdag

Huvudvärk
Trött
På dåligt humör
Försenad till jobbet

17 kommentarer:

Agneta sa...

Själv är jag kvar i morgonrocken.... börjar halv tolv idag - skönt!
Mindre skönt blir det i eftermiddag när alla går hem och jag är kvar på jobbet.. :(

stina sa...

Jag är def EN av dessa fyra påståendena.....på fruktansvärt dåligt humör !!!!

Kanske det beror på avsaknaden av de andra tre ?!

Gafflan sa...

Jaha, Nilla då kan vi ta varandra i hand idag!

Anonym sa...

Ajdå. Ja, ibland gäller det att bara försöka stå ut...

Yvonne sa...

Du skulle behöva en Judith idag!
Då blir man glad direkt! =)

Kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Nu kan det bara bli bättre....
Kramen

Kommandoran sa...

Jag är allt det där utom på väg till jobbet...men det räcker väl att veta att man har ett. Snart. *Positiva klubben informerar*

LabHäxan sa...

De där tisdagarna kan vara jobbiga ibland.. o jag är alltid sen till jobbet.. vilket straffar sig i slutet på dagen.

Singelmamman sa...

Nog måndagen som vägrar släppa sitt tag. Men nu känner åtminstone jag att det blir bättre.

Maj Korner sa...

Tänkte svara att det inte är så konstigt, det är ju måndag idag.

Men så var det inte det.

Så nu har jag tyvärr ingen kommentar!

Camilla sa...

Hoppas din dag blev bättre än som den var i morse.
Ha det bra och kram på dig!

Vero sa...

Hoppas huvudvärken försvunnit, att du är på bättre humör och fick gå hem tidigare. =)

cat sa...

Hoppas du mår bättre nu.

Skogshuldran Titti sa...

Lyckades med konststycket att komma i tid idag. Är annars alltid två minuter sen. Minst. *brer på för att trösta*

nillas liv på pinnen sa...

Stortosmått: *tycker synd om*
Fast nu kanske du jobbat klart?

Stina: Hm...tror du att ditt humör skulle bli bättre med lite huvudvärk och trötthet?

Gafflan: Tack, det kan behövas i dessa tider...

annabellan: Att stå ut är inte en av mina bästa grenar. Usch, säger jag.

Yvonne: Ja, jag får väl vänta till jag blir mormor! =)

Carina: Nja, det vet man aldrig. Det kan alltid bli sämre vet du.

Kommandoran: Det räcker nog att veta det, ja. =(

Labhäxan: Hm, jag brukar inte få något straff i slutet av dagen. Man får vara glad för det lilla.

Singelmamman: Jaså, det känner du.

Maj: Och inte är det onsdag heller.

Camilla: Ska fundera. Om det blev bättre alltså.

Vero: Jag får aldrig gå hem tidigare.

Cat: Nja.

Titti: Haha, tack så mycket för ditt stöd! Nu känns det bättre! =)

stina sa...

Hahaha...jag tänkte som så att det skulle jämna ut det dåliga humöret lite... :o/

Madlar sa...

Kunde ha varit värre, du kunda ha haft hål i skorna ;)