söndag 15 november 2009

Imorgon är det måndag

Tänkte att det kunde vara bra för er att veta.

16 kommentarer:

Nell sa...

Yesyesyes!!! Det var länge sen jag längtade till en måndag, men nu gör jag det. Nya arbetsuppgifter, stockholmscheferna på plats för att bidra med lite knowhow... skoj ska det bli, minsann!

nillas liv på pinnen sa...

Nell: Ok, dags för mig att byta arbetsuppgifter kanske...? *förvirrad*

Mika sa...

Jag vill inte.... klockan är 00:00 och någonstans har mitt huvud tänkt sig att ju längre jag håller mig uppe söndagar desto mindre måndag behöver jag uppleva... (vilket i och för sig är sant... jag däckar i soffan varje måndagskväll...)
Funderar också på om det inte är dags att byta arbetsuppgifter när man känner så här...

Äppelträdet sa...

Ja, pust. Skönt med måndag. Bråkstakarna på dagis. Bara Pirum och jag hemma. Tid att sitta vid datorn, läsa tidningen och kanske ta en shoppingtur. :)

stina sa...

Jo, jo...Tack för den !!!

Nog är det Måndag allt men jag har tydligen förväxlat dagen med Tisdag för jag packade ryggan till E som skulle ha skogsutflykt idag....Tisdag alltså ?!

Tyckte det var konstigt att de andra barnen ej var påklädda och hade väskorna med sig ??????

Zzzzzzzzz.....väck mig på Fredag igen.....

Speja sa...

Nu är du stygg. Två måndagar i en vecka. Det är för hårt för mig.

Magica de Hex sa...

Just nu sitter jag här med mitt brutna ben i soffan och det kvittar totalt vilken veckodag det är. Återkommer med tyckanden om olika dagars vara eller icke vara när jag börjat jobba igen i januari! Häpp!

Camilla sa...

JAAA!!!
Måndag ...och jag är ledig!!!!
Ha det bra och kram på dig!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Usch ja...halva dagen har gått! :)

cat sa...

Jo då det märks att det är måndag.

Agneta sa...

Snart är måndagen bara ett minne blott! Tjoho!
(Fy fan vilken tung morgon jag hade i morse... inget positivt att hänga upp humöret på... blä)

Ulrika sa...

Imorgon är tisdag!
Hela dagen.

Själv har jag suttit i bilen hela dan. Känns lagomt grått och trist att köra i regn i 65 mil.
På en måndag.

Hoppas din måndag varit trevligare!
Och solig kanske.
Vem vet?

nillas liv på pinnen sa...

Mika: Kanske är det så. Att man skulle göra något annat alltså?

Äppelträdet: Det där lät onekligen skönt...

Stina: Det var väl önsketänkande antar jag, det där om att det var tisdag...?

Speja: Hm, "Nu är du snygg" tyckte jag att du hade skrivit, så jag blev glad en sekund där...

Magica: Nä, ska du inte jobba förrän i januari?! *grön av avund*

Camilla: Jag hade också lediga måndagar för ett par år sen. Inte helt fel!

Anna Drott: Och nu har hela dagen gått! *börjar piggna till*

Cat: Eller hur! Är det inte du som jobbar till typ 21 på måndagkvällar? *tycker synd om*

Stortosmått: Jojo. Tjoho.

Ulrika: Sol? Tillåt mig småle. Inte ens dagsljuset har lyckats tränga sig igenom dimman som legat tät över mitt liv...jag menar min stad, idag.

Malde sa...

Än så länge måndag. Och en bra sådan. För mig i alla fall.

Ordern utförd! ;-)

Må så gott!

Singelmamman sa...

Men 15, är det ok? Råkar ju bli det här.

nillas liv på pinnen sa...

Malde: Tackar så mycket!

Singelmamman: 15 är en avslappnad och grönaktig siffra. Helt okej.