måndag 16 november 2009

Jag är inte en siffernörd

Nu när jag svarade på kommentarerna till förra inlägget blev det 13 kommentarer.
Det är ju tur att jag inte är skrockfull.
För det är jag inte.
Alls.
Men jag tycker själva talet 13 är lite...fult kan man säga.
Så om någon kan vara snäll och skriva en till kommentar till förra inlägget så vore det snällt.
Då blir det 14 kommentarer där. *informerar*
14 råkar vara mitt turnummer ända sen jag var tio och kär i en kille som bodde på nr 14.
Inte för att det hör till saken.

7 gillar jag inte heller.
Kan vara bra för er att veta tänker jag.
Gärna 6 kommentarer. Eller 8.
Men inte 7.

11 kommentarer:

Agneta sa...

Idag är det tisdag. Hur är det med huvudet? Jag läste din kommentar först nu... men jag hade nog inte velat ta din också igår. Räckte liksom med min... Den är för övrigt kvar idag också. Så mycket för den glädjen över att det är tisdag idag.

Camilla sa...

Mitt lyckotal är 23.
7 ska ju vara ett lyckotal.
Det sa dom på BB när jag födde min yngsta dotter.
Hon har många 7:er i sitt födelsenummer.
Ha en underbar tisdag och kram på dig!

Malin sa...

13:de september är vår bröllopsdag och vi har varit gifta i sex år nu. Mitt lyckonr;)

Ulrika sa...

Lite olyckstal är det nog för mig.
Inte värst ändå.

Jag minns när jag skrattade åt en kompis som plötsligt kom på att det var fredagen den 13:e (många år sen)
- Kolla sa jag bara och kastade mig upp på cykeln för att cykla under en lång stege som stod mot ett hus längs storgatan.

Mycket folk såg när jag föll...
Mycket folk smålog sedan.

Inte jag. Det gjorde så jävla ont.

Aldrig jag cyklar under stegar sen dess.

Singelmamman sa...

12 är mitt lyckonummer, och 24. Eller lyckonummer förresten, jag vinner aldrig på dem, men de är fina nummer att se på tycker jag.

Kommandoran sa...

Mitt lyckonummer är 2...fråga inte varför. Men 2 är för få, i alla fall vad gäller kommentarer. 22 däremot kan jag acceptera. Så gå gärna in och kommentera om du har tid, en sisådär 20-tal kmmentarer räcker nog:)

grynet sa...

Tycker att siffrornas magi ändrar sig hela tiden. Nyss tyckte jag att 49 var en alldeles för hög siffra. Nu tycker jag att den är mycket bättre än 50.

mockapocka sa...

Nu räddade jag dig från sjuan. Jag kan gärna ta en kommentar som tack för hjälpen.

Osloskånskan sa...

Hur är det med nian då?

Anonym sa...

Och vad händer nu då... ;)

Eva sa...

Vad tror du om 11 då?